עדן חסון לב ענק

הזמר המוכר עדן חסון מגיע לבית החולים איכילוב כדי לחגוג יום הולדת מיוחד ומרגש עם האחים יגיל ואור יעקב. האחים הנשוחררים, שניצלו את ההזדמנות ואומצו בחום על ידי הציבור הישראלי, היו מאושרים מאוד לראות את ידידם היקר מגיע כדי לחלק עימם את השמחה ביום המיוחד.

במהלך האירוע המרגש, שהתקיים בבית החולים, האורחים שהמלו את הציבור המקומי והעולמי בתקופת החטיפה, ביקשו מעדן לקיים איחול, היכן שהוא. רעיית חסון צילמה את הרגע המרגש, כשעדן חושב לרגע ולאחר מכן מצטרף לשאילתה של האורחים ומבקש משאלה חשובה מאוד.

הפתעה ענקית התגלתה ברגע שעדן חסון מביע את משאלתו, כאשר הוא מתקשר עם מנהיג החמאס ומבקש ממנו לשחרר את כל הילדים והאזרחים הישראלים שעדיין נמצאים בשבי. הציפיות והתקווה של האורחים באירוע עלו אל שמיים, וכל אחד ואחת מצטרף לבקשה של עדן חסון.

אירוע זה היה לא רק דרך לחגוג יום הולדת בצורה מיוחדת עם האחים יגיל ואור יעקב, אלא גם הזדמנות להביע תמיכה וקריאה מרגשת אל נשיא החמאס לשחרר את כל הישראלים שנעצרו לאורך שנים על ידי הטרור. הציבור הישראלי יחד עם עדן חסון מודיעים בצורה ברורה וחד משמעית – דורשים לשחרר כל החטופים ולהחזירם בשלום לבתיהם.

אתר קרקס מאחל לכל החטופים להגיע הבת בשלום.