אזור בטוח או מגרש רעיל עולם הגיימינג בצומת דרכים
הגיימינג: אזור מפלט או מגרש משחקים טוקסי?עולם הגיימינג הפך לכוח תרבותי עולמי, עם מיליוני אנשים שרוכשים משחקי וידאו ושעות ארוכות המושקעות במשחק. בעוד שגיימינג יכול לספק בידור נעים וחוויות חברתיות, הוא גם השפיע באופן משמעותי על הנורמות החברתיות.אחד ההיבטים המדאיגים של עולם הגיימינג הוא הנפוצות של בריונות מקוונת. מחקר שפורסם על ידי המרכז Pew לחקר האינטרנט מצא כי 73% מהגיימרים המבוגרים חוו הצקות לפחות פעם אחת, בעוד 22% חוו זאת לעתים קרובות או תמיד. ההצקות נעות בין קללות והתעללות מילולית ועד איומים ואפילו פגיעה עצמית.הגורמים לבריונות מקוונת בגיימינג הם מורכבים. אנונימיות הטכנולוגיה יכולה לאפשר לאנשים לומר דברים שעשויים שלא לומר פנים אל פנים. יתרה מכך, אופי התחרותי של משחקים מסוימים יכול ליצור אווירה עויינת בה השחקנים מרגישים הצורך להוריד זה את זה על מנת לנצח.ההשפעות של בריונות מקוונת בגיימינג יכולות להיות הרסניות. הקורבנות עלולים לחוות חרדה, דיכאון ובעיות חברתיות. במקרים קיצוניים, הדבר אף הוביל להתאבדות. חשוב לציין שאיננה רק בעיה עבור קטינים; מבוגרים גם היו נתונים להתעללות ובריונות בזמן שהם שיחקו.כדי להתמודד עם בריונות מקוונת בגיימינג, נדרשת נקיטת צעדים מצד חברות המשחקים, קהילת הגיימינג והיחידים בתוכה. חברות המשחקים צריכות לפתח וליישם כלים לדיווח והסרה של בריונים. קהילת הגיימינג צריכה להרחיק בריונים מנורמותיה ולהתייצב לצד הקורבנות. ולבסוף, על היחידים לזהות ולדווח על התנהגות פוגענית ולעמוד לצד אלה שנפגעו.הגיימינג אמור להיות חוויה מהנה ובטוחה לכולם. על ידי עבודה משותפת, אנו יכולים ליצור סביבה חיובית יותר שבה כולם מרגישים שייכים ומוערכים.