הגיימינג: משחקי וידאו כחלוץ בייצוג מגווןבתעשיית הגיימינג המתרחבת במהירות, הגיוון הופך לנושא חשוב יותר ויותר. בעוד שבעבר המשחקים הציגו בעיקר גיבורים לבנים גברים סטראוטיפיים, הרי שהתעשייה חוותה תמורה ניכרת בשנים האחרונות, עם ייצוג הולך וגדל של דמויות נשים, מיעוטים וקהילת LGBTQ+.אחד מחלוצי המגוון בגיימינג היה ניל דרוקמן, התסריטאי והבמאי של סדרת "The Last of Us". במשחק "The Last of Us: Part II", דרוקמן הציג את אלי, הדמות הראשית הנשית הראשונה במשחקיו, וכן את לו, דמות לסבית. הבחירה שלו לכלול דמויות כאלה לא הייתה רק בכוונה ליצור ייצוג נאמן, אלא גם לשקף את החוויות האמיתיות של אנשים בקהילה הלהט"בית.כחלוץ בייצוג מגוון, דרוקמן סלל את הדרך למשחקים אחרים לחקור את הסיפורים והאתגרים הייחודיים של קהילות מיעוטים. במשחק "Marvel's Spider-Man: Miles Morales", שוחרר דמות גיבורת-על שחורה ולטינית, ששיקפה את המגוון האמיתי של עיר ניו יורק. ובמשחק "Apex Legends", השחקנים יכולים לבחור מתוך שורה של דמויות שונות ומגוונות, כולל וואטסון, מדענית לסבית, ובנגלור, חיילת טרנסג'נדרית.ייצוג אמיתי בגיימינג עוזר לנרמל את המגוון, להתמודד עם דעות קדומות ולקדם הכללה. על ידי הצגת דמויות מגוונות, מפתחי משחקים יוצרים סביבות וירטואליות שבהן כל השחקנים יכולים להזדהות ולהרגיש שייכים.עם זאת, עדיין יש דרך ארוכה לעבור. התעשייה צריכה להמשיך לתת עדיפות לייצוג מגוון, ולשפר את הפניות המשמשות לתיאור דמויות מיעוטים. על ידי עשייה זו, נוכל ליצור תעשייה גיימינג שמייצגת את העולם האמיתי שבו אנו חיים.