דרייק, גיבור הגיימינג ששבר את התבנית ושינה את התעשייה לנצח
גיימינג מעבר למשחק: על דרייק, כוכב הגיימינג ששינה את המשחקבעולם הגיימינג, דרייק הוא כוח בלתי ניתן לעצירה. עם למעלה מ-350 מיליון עותקים של משחקיו שנמכרו ברחבי העולם, הוא הפך לאחד הפנים המוכרות ביותר בתעשייה. אך מעבר להצלחתו המסחרית, דרייק היה פעיל בחזית הפיכת תעשיית הגיימינג למקום מכיל ומאיר פנים יותר עבור קהילות מוחלשות.בהרצאה מפורסמת שנתן, דרייק דיבר בגלוי על החשיבות של ייצוג בקהילת הגיימינג. הוא שיתף את חוויותיו כגבר צבעוני בתעשייה המובלת על ידי לבנים, ודיבר על הצורך להפוך את מרחבי הגיימינג למקבלים יותר עבור כל השחקנים, ללא קשר למוצאם או לזהותם.בנוסף לדבריו, דרייק פעל כדי לתמוך ביוזמות שמקדמות מגוון וגיוון בגיימינג. הוא עבד בשיתוף פעולה עם ארגונים כגון אגודת הנשים בגיימינג (Women in Games) כדי ליצור מסלול עבור יזמים צעירים, ובמיוחד נשים ומיעוטים, המעוניינים להיכנס לתעשייה.מאמציו של דרייק לא נעלמו מעיני הציבור. בשנת 2019 הוענק לו פרס הספורט על שם ארתור אש על פעילותו לחיזוק הקהילה ולקידום שוויון חברתי. הפרס, שמוענק על ידי ESPN, ניתן לאנשים שהצטיינו במנהיגות חברתית ופעילות קהילתית.השפעתו של דרייק על תעשיית הגיימינג ניכרת. הוא שימש מודל לחיקוי עבור שחקנים צעירים, והראה להם שגם הם יכולים להצליח בתעשייה גם אם אינם עונים על הסטריאוטיפ המסורתי של "גיימר". פעילותו עזרה ליצור תעשיית גיימינג מכילה ומקבלת יותר, המעריכה את התרומות של כל השחקנים.במילותיו של דרייק עצמו, "כשאתה משחק משחק, אתה לא אמור לדאוג לגבי מי אתה. אתה אמור להיות מסוגל להוריד את המשמרות שלך ולהיות מי שאתה, ורק אז באמת תוכל לטבול את עצמך במשחק."