המשחק משתנה השתתפות משחקי וידאו במאבק נגד בריונות מקוונת
המשחק הוא בעל חשיבות: מאבק נגד בריונות מקוונת באמצעות משחקים ווידאובעידן הדיגיטלי של היום, גיימינג הפך ליותר מסתם דרך בידור; הוא הפך לפלטפורמה פוטנציאלית עבור בריונות מקוונת, צורה הרסנית של התעללות שמתרחשת בסביבות מקוונות אינטראקטיביות. כעת, מעצבי משחקים חוקרים דרכים יצירתיות לנצל את יכולות המשחק כדי להתמודד עם הבעיה החדשה הזו.בריונות מקוונת יכולה לקבל השלכות חמורות על נפשם הבריאות של הקורבנות, כולל ירידה בדימוי העצמי, חרדה ודיכאון. יתרה מכך, היא עלולה להפריע לחווית המשחק עבור כולם, מה שמוביל לאווירה רעילה ולמספר עצום של שחקנים שנוטשים את המשחקים.במאבק נגד בריונות מקוונת, מעצבי משחקים נוקטים בגישות חדשניות. למשל, במשחק "League of Legends", שחקנים יכולים לשבח אחד את השני על התנהגות חיובית ולהטיל עונשים על מפרי חוקים. במשחק "Overwatch", שחקנים יכולים לדווח על מעשים של הטרדה או התעללות, והדיווחים נבדקים על ידי הצוות המפקח על המשחק.בנוסף למנגנוני דיווח, משחקים מסוימים כוללים דמויות ואירועים במשחק המדגישים את ההשלכות של בריונות מקוונת. למשל, בסדרת "Life is Strange", השחקן מתמודד עם התוצאות של בריונות מקוונת על הדמות הראשית. משחקים כאלה נועדו לעורר מודעות לנושא ולהראות את הפגיעה המתמשכת שהוא גורם.מאמצים אלה הם קריטיים במאבק נגד בריונות מקוונת. על ידי ניצול כוחם של משחקי וידאו כדי לחנך, להרתיע ולספק דוגמאות חיוביות, מעצבי משחקים יכולים ליצור סביבות מקוונות בטוחות וכוללות יותר. ככל שאנו ממשיכים להתמודד עם ההשפעות המזיקות של בריונות מקוונת, גיימינג צריך להמשיך למלא תפקיד מוביל במאבק הזה.