מקום מקלט תחת אש הצדדים האפלים של עולם הגיימינג
גיימינג: מקום מקלט תחת אשעולם הגיימינג התפתח לכדי תעשייה מרובת מיליארדים, ומציע בידור והנאה לאנשים ברחבי העולם. עם זאת, מאחורי חזית הנוצצת הזו מסתתר צד אפל שמשפיל את ערכם האמיתי של גיימינג.זהירות יתר מובילה לצנזורה מוגזמת של משחקי וידאו, בייחוד אלו המטפלים בנושאים רגישים. דוגמה בולטת היא המשחק "Valiant Hearts: The Great War", שצונזר בהפצתו בסין בשל תיאורו של טבח נאנג'ינג. צנזורה כזו חונקת ביטוי אמנותי וחוסמת את השימוש במשחקים כפלטפורמה לחינוך ולמודעות.בנוסף, טרדות מקוונות הן מגפה בענף הגיימינג. שחקנים רבים, ובמיוחד נשים ומיעוטים, סובלים מבריונות, גזענות והטרדות מיניות במהלך משחקים מקוונים. התנהגות רעילה זו יוצרת סביבה עוינת ושוללת מאחרים את ההזדמנות ליהנות מהגיימינג.חשוב להכיר בכך שלגיימינג יש את הפוטנציאל להיות כוח חיובי בחברה. משחקי וידאו יכולים לספק úscape למציאות יומיומית מלחיצה, לקדם שיתוף פעולה ופתרון בעיות, ולסייע באוריינות דיגיטלית ובמיומנויות קוגניטיביות.כדי ליצור סביבת גיימינג בריאה ומכילה, נדרשת פעולה משותפת של קהילת הגיימרים, מפתחי המשחקים וממשלות. צנזורה צריכה להיות מתונה וסבירה, ואמצעים להפחתת הטרדות המקוונות צריכים להיות מיושמים ביעילות.על ידי התייחסות לנושאים הללו, אנו יכולים להבטיח שעולם הגיימינג ישמש באמת כמקום מקלט, מקום שבו כולם מרגישים רצויים ומכובדים. הגיע הזמן לקחת אחריות על הבטחת עתיד חיובי ואינקלוסיבי לגיימינג.