גיימינג ככלי לשינוי חברתי להכיר את אנה דונקן, האישה שמחוללת מהפכה בתחום הטכנולוגיה לנשים
גיימינג כמכשיר לשינוי חברתי: סיפורה של אנה דונקןבעולם הגיימינג, אנה דונקן היא שם נרדף לשינוי חברתי. כמייסדת ומנכ"לית של ארגון ללא מטרות רווח "Girls Who Code", היא ניצבת בחזית המאבק ליצירת הזדמנויות שוות לנשים ולבנות בתחום הטכנולוגיה.בשנת 2012, דונקן הבחינה בייצוג מועט מאוד של נשים בתעשיית הגיימינג ובמקצועות הקשורים למדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה (STEM). היא החליטה לפעול בעניין והקימה את "Girls Who Code" במטרה "לגשר על פער המגדר בטכנולוגיה".באמצעות סדנאות קיץ בחינם, פעילויות לאחר שעות הלימודים ותוכניות חונכות, הארגון פועל להעצים בנות ובנות נוער לרכוש את הכישורים והביטחון שהן צריכות כדי להצליח בתחום הטכנולוגיה. מאז שנוסד, "Girls Who Code" השפיע על חייהן של יותר מ-500,000 בנות ביותר מ-50 מדינות.הארגון של דונקן לא רק מספק מיומנויות טכניות; הוא גם יוצר קהילה של נשים ובעלות ברית התומכות ומוקירות זו את זו. באמצעות פלטפורמות מקוונות ואירועי קהילה, "Girls Who Code" בונה רשתות של נשים המעודדות זו את זו ופותחות דלתות לחברות אחרות בתחום הטכנולוגיה.עבודתה של דונקן קיבלה הכרה רחבה. היא נכללה ברשימת "100 האנשים המשפיעים ביותר בעולם" של מגזין טיים, קיבלה את עיטור "אשת השנה" של מגזין גלאמור וזכתה במדליית החירות הנשיאותית.המסע של אנה דונקן מראה כיצד גיימינג יכול להיות כלי רב עוצמה לשינוי חברתי. על ידי מתן הזדמנויות שוות לנשים ולבנות, ארגונה עוזר לבנות עתיד שוויוני ושגשוג יותר עבור כולנו.