המהפכה בייצוג עולם המשחקים מוביל את השינוי
הגיימינג: פורצת דרך בייצוג עולמיתעשיית הגיימינג הפכה לכוח מניע מרכזי בעיצוב תרבות ובהעצמת קהילות מגוונות. בשנים האחרונות, חלה התקדמות ניכרת בייצוג של זהויות מיעוט במשחקי וידאו.אחד היוצרים הבולטים בתחום זה הוא ניל דרוקמן, מנהל קריאטיבי ב-Naughty Dog, שיצר את סדרת המשחקים המהוללת "The Last of Us". ב"The Last of Us: Part II", דרוקמן הציג את אלי, דמות ראשית לסבית, באופן אמין ומרגש.הייצוג של אלי לא היה רק צעד קדימה בב Visibility של לסביות, אלא גם השתקפות של המציאות החברתית. לפי מחקר של GLAAD, 18% מהאמריקאים מזדהים כלהט"בים. עם זאת, רק 1% מהדמויות הראשיות במשחקי וידאו מזוהות כלהט"בים.על ידי יצירת דמות כמו אלי, דרוקמן לא רק השקף את המציאות אלא גם תרם לבניית עולם גיימינג מכיל ומקבל יותר. הייצוג הזה עוזר לנער את הסטיגמות ולחנך שחקנים מכל הזהויות.בנוסף לייצוג להט"בים, תעשיית הגיימינג מקדמת גם ייצוג של נשים ושל אנשים עם מוגבלויות. משחקים כמו "Horizon Zero Dawn" ו- "The Walking Dead: The Final Season" מציגים גיבורות חזקות ומעצימות. משחקים כמו "Celeste" ו-"Hellblade: Senua's Sacrifice" מתמודדים עם נושאים של בריאות הנפש ומוגבלויות באופן אמין ורגיש.הייצוג המגוון בגיימינג לא רק מעצים שחקנים מזהויות מיעוט אלא גם יוצר עולם גיימינג עשיר ומגוון יותר. על ידי שיקוף המציאות החברתית שלנו, תעשיית הגיימינג פורצת דרך בבניית עולם מקיף ומכיל יותר, הן בתוך המשחקים עצמם והן בקהילות השחקנים שלנו.