גיימינג כבמה לטעון לשינוי חברתיעולם הגיימינג הפך לא רק צורת בידור, אלא גם לפלטפורמה עוצמתית לטעון לשינוי חברתי. משחקים כמו "Celeste" ו-"Hades" העלו מודעות לנושאים של בריאות הנפש וייצוג להט"בי."Celeste" היא משחק פלטפורמה קשה המציג מסע של דמות נשית צעירה המטפסת בהר סמלי. המשחק נוגע בתימות של חרדת אגורהפוביה, דיכאון והערכה עצמית. על ידי התמודדות עם האתגרים האלה לצד הגיבורה, השחקנים מפתחים אמפתיה כלפי המאבקים האמיתיים של אנשים עם בריאות הנפש."Hades" הוא משחק אקשן-רוגולייט הכולל אלות וגבורים מהמיתולוגיה היוונית. המשחק מתאפיין בדמויות להט"ביות מגוונות, כולל דמויות א-בינאריות ודמויות פאנסקסואליות. על ידי מתן ייצוג גלוי ומכבד לקהילת הלהט"ב+, המשחק מאתגר את הנורמות החברתיות ועוזר לנרמל זהויות מגוונות.ההצלחה של משחקים אלה מראה את כוחו של עולם הגיימינג לעורר מודעות ולעודד אמפתיה כלפי נושאים חברתיים חשובים. על ידי מתן נקודות מבט שונות וייצוגים אותנטיים, משחקים אלה מאתגרים אמונות מזיקות ומעודדים את השחקנים להרהר בחוויותיהם ובדעותיהם.עולם הגיימינג יכול לשמש כמראה המחזירה את החברה, חושפת חוסר שוויון וייצוג לקוי. על ידי תמיכה במשחקים שמקדמים שינוי חברתי, אנחנו לא רק נהנים MBבידור, אלא גם תורמים ליצירת עולם מכיל יותר ושוויוני יותר לכולם.