גיימינג יותר מסתם משחק – זירה חברתית שוברת סטריאוטיפים

גיימינג כזירה חברתית:
לנפץ את הסטיגמותגיימינג נתפס לעתים קרובות כפעילות בודדה ובודדת.
עם זאת, בשנים האחרונות עולה יותר ויותר המודעות לתפקיד החברתי המהותי שממלאים משחקי וידאו.
משחקי מרובי משתתפים מקוונים מחברים שחקנים מכל רחבי העולם, ומאפשרים להם לתקשר, לעבוד יחד ולצבור קהילה.
חוויה זו יכולה להיות חזקה במיוחד עבור אלו המתקשים ליצור קשרים במציאות.
נוסף על כך, משחקי וידאו יכולים להיות פלטפורמה לגיוון חברתי.
הם מאפשרים לשחקנים מכל המינים, הגזעים, הנטיות המיניות והרקע הסוציו-אקונומי להתאגד כשווים, ללא שיפוט חיצוני.
אחת הדוגמאות הבולטות היא קהילת הגיימינג הלהט"ב+.
משחקי וידאו סיפקו מקום בטוח וחיובי עבור אנשים להיפגש, לשחק ולהביע את זהותם ללא פחד מאפליה.
עם זאת, הסטיגמות המיושנות סביב גיימינג עדיין רווחות.
אנשים רבים עדיין מאמינים שמשחקי וידאו הם מילוט בודד ומבזבז זמן.
חשוב לנפץ את הסטיגמות האלה ולהכיר ביתרונות החברתיים של הגיימינג.
במחקר שנערך לאחרונה על ידי אוניברסיטת אוקספורד, נמצא ששחקנים במשחקי מרובי משתתפים מקוונים דיווחו על רמות גבוהות יותר של הערכה עצמית, אמון ונטייה לעזור לאחר.
המחקר גם מצא שמיקום גיאוגרפי או רקע תרבותי לא היו גורמים משמעותיים בביסוס מערכות יחסים במשחקים האלה.
גיימינג הפך לזירה חברתית דינמית ומכילה שבה אנשים מכל המוצאים יכולים ליצור קשרים משמעותיים.
על ידי שבירת הסטיגמות וקבלה של הפוטנציאל החברתי של משחקי וידאו, נוכל לפתוח פלטפורמה ליצירתו של עולם אינטרקטיבי יותר ומכיל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *