נשים בכוח גיימריות פורצות את תקרת הזכוכית בתעשיית המשחקים

נשים גיימריות פורצות את תקרת הזכוכית בתעשיית המשחקיםתעשיית המשחקים הייתה בעבר מגרש משחקים בשליטת גברים, אך בשנים האחרונות נשים גיימריות פורצות את תקרת הזכוכית ומובילות את השינוי בתעשייה.
אחת החלוצות הבולטות היא קייטי לינס.
בשנת 2012, היא ייסדה את Girls Who Code, ארגון ללא מטרות רווח המספק תוכניות הוראה לסטודנטיות בתחומי מדעי המחשב.
לינס הכירה בכך שייצוג נשים בתעשייה נמוך להחריד, והאמינה שעל ידי מתן כלים והזדמנויות לנערות, היא יכולה לעורר השראה בדור הבא של מתכנתות משחקי וידאו.
גיימרית נוספת שמעוררת השראה היא אניטה סרקיסיאן.
בשנת 2012, היא השיקה את "Tropes vs Women in Video Games", סדרת סרטוני יוטיוב שבחנה את התיאורים המגדריים הנפוצים במשחקי וידאו.
סדרת היוטיוב עוררה סערה גדולה ועוררה דיון קריטי על מין בתעשייה.
מאז, סרקיסיאן הקימה את Feminist Frequency, ארגון שמטרתו להעלות את המודעות למגדר בתקשורת פופולרית.
ההשפעה של נשים גיימריות אינה מוגבלת רק לתעשיית המשחקים.
הן פורצות דרך גם בעולם הספורט האלקטרוני.
בשנת 2019, קבוצת כל הנשים CLG Red זכתה בטורניר Counter-Strike:
Global Offensive של טורניר DreamHack.
הניצחון הזה שלח מסר חזק שהמשחק התחרותי אינו בלעדי לגברים.
בנוסף ליצירת תוכן ושבירת שיאים בתחרות, נשים גיימריות גם מובילות את התעשייה.
שרה בונר היא מנכ"לית Warner Bros.
Interactive Entertainment, אחת מחברות משחקי הווידאו הגדולות בעולם.
מישל קאנזו היא המייסדת והמנכ"לית של Trion Worlds, מפתחת המשחק Defiance.
ההצלחות של נשים אלה הן עדות לשינוי התפיסה כלפי נשים בתעשיית המשחקים.
הן מוכיחות שגיימינג אינו רק לילדים או גברים צעירים, אלא גם תחום שבו נשים יכולות לעבוד, להתחרות ולשגשג.
בפתיחת דלתות ההזדמנויות עבור נשים, תעשיית המשחקים הופכת למקום כולל ומגוון יותר.
נשים גיימריות פורצות את תקרת הזכוכית ויוצרות עתיד מזהיר למשחקי וידאו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *